جزییات آیین تشییع پیکر پاک شهید گمنام در آبادان

با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آبادان تشییع می‌شود.

جزییات آیین تشییع پیکر پاک شهید گمنام در آبادان

به گزارش علوم زمین شناسی از آبادان، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس میهمان آبادان دیار سردار شهید حمید قبادی‌نیا و سردار شهید حسین امامی می‌شود.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز یکشنبه دهم دی‌ماه سال 1402 از ساعت 10 صبح در آبادان تشییع می‌شود که جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در این آیین حضور می‌یابند و به این لاله بی‌نشان ادای احترام می‌کنند.

همچنین اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در آیین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان دیار سردار شهید فاضل شیرالی و شهید سید رضا ثابتی حضور می‌یابند.

آببن تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام از روبه‌روی مجتمع فرهنگی میثاق با شهدای آبادان واقع در بلوار ولیعصر(عج) آغاز می‌شود که حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در این آیین سخنرانی می‌کند.

سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز در آببن تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام در آبادان به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین حسین تیرانداز از مداحان جوان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام در جمع مردم آبادان و همشهریان دریاقلی سورانی یان‌چشمه‌ای و شهید حامد هلالی به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازد.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تشییع و اقامه نماز در یادمان شهید گمنام در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان آرام می‌گیرد که تا ابد زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان شود.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید