یادواره 306 شهید فروردین و اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: یادواره 306 شهید فروردین و اردیبهشت ماه قزوین و حومه در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، پنج‌شنبه هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

یادواره 306 شهید فروردین و اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش علوم زمین شناسی از قزوین، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم، یادواره 306 شهید فروردین و اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود. وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روز پنج‌شنبه، هفتم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 16:30 تا 18 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برپا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: شهدای فروردین و اردیبهشت ماه مربوط به عملیات‌های پیروزمندانه فتح‌المبین، کربلای 8 و بیت‌المقدس هستند. این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا که در فروردین و اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود. اسمعیلی گفت: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده در گلزار شهدای شهر قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین سیره و منش شهدا، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود. پایان پیام/

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید