پی‌گیری‌های ویژه یک دادستان برای یک پروژه مهم بخش درمان

پروژه بیمارستان که یکی از پروژه‌های عجیب و غریب این شهرستان بوده و به مدت ۷ سال راکد بود با پیگیری دادستان شهرستان بهمئی و مدیر شبکه بهداشت دوباره از سر گرفته شد که در حال حاضر در شرف افتتاح است.

پی‌گیری‌های ویژه یک دادستان برای یک پروژه مهم بخش درمان

به گزارش علوم زمین شناسی از بهمئی یکی ازعوامل مهم در پیشرفت پروژه های عمرانی، پیگیری مستمر و مداوم مسئولان مربوطه است. در شهرستان بهمئی این مهم در دوران مدیریت مسئولان قضایی بهمئی به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و شاهد پیشرفت چشمگیر و قابل قبول پروژه های شهرستان بهمئی هستیم. پروژه بیمارستان که یکی از پروژه‌های عجیب و غریب این شهرستان بوده و به مدت ۷ سال راکد بود با پیگیری دادستان شهرستان بهمئی و مدیر شبکه بهداشت دوباره از سر گرفته شد که در حال حاضر در شرف افتتاح است. بیمارستانی که مجهز به آخرین و به روزترین دستگاه های سونوگرافی، رادیولوژی، تجهیزات رفاهی ، و…. بوده و در نوع خود یکی از بهترین بیمارستان‌های استان است.

از بدو مدیریت دادستان شهرستان بهمئی یکی از اولویت ها پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان بوده که به صورت جدی پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی در دستور کار قرار گرفت.

 مدیریت جوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هم پیگیری های شایسته‌ای با همکاری دادستان از تهران تا مرکز استان داشته اند که این پیگیری‌ها جواب داده بیمارستان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عملیات احداث بیمارستان شهرستان بهمئی اسفند 93 در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و با زیربنای 4 هزار مترمربع و اعتبار اولیه 150 میلیارد ریالی آغاز شد و پس از گذشت ۷ سال و با وجود زمان‌های مختلفی که در تمام این سال‌ها برای بهره‌برداری از آن تعیین شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مردم این دیار همچنان چشم انتظار تکمیل این پروژه حیاتی هستند. با روی کار آمدن دادستان شهرستان و با بازید ویژه و پیگیری مداوم و البته با سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و اعزام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان بهمئی، در پایان سفر 20 میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد. مردم شهرستان بهمئی بخاطر مسافت زیاد این شهرستان با شهرهای همجوار، کمبود بیمارستان، هزینه‌های سنگین درمانی، خطرات بی‌شمار تصادفات جاده‌ای و نیز سختی پذیرش در مراکز درمانی استان‌های همجوار، سال‌های متعددی بوده که بخاطر نبود بیمارستان در این شهرستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. با پی‌گیری مسئولان اجرایی و البته پی‌گیری ویژه دادستان بیمارستان با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در شرف افتتاح است که به زودی و در آینده نزدیک این بیمارستان با حضور مسئولین وزارت بهداشت افتتاح خواهد شد. سید علی احمدزاده هم در همین خصوص اظهار کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع در دست ساخت است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام این طرح امسال به بهره برداری می‌رسد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیمارستان لیکک ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. وی افزود: ساختمان تکمیل شده و در حال نصب تاسیسات مکانیکی و برقی هستند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در سفر مهرماه ۱۴۰۰ ریاست جمهوری به این استان مصوب شد تا مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی لیکک توسط سازمان برنامه و بودجه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اختصاص یابد. احمدزاده عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته ۲۰ میلیارد تومان بوده است که صد در صد تخصیص یافته است. انتهای پیام/

You may also like...

دیدگاهتان را بنویسید